معجزات علمی قرآن

قسمت نظرات برای دوستان مخالف آزاد گذاشته شده اند فقط لطفا ناسزا نگویید بطور مستقیم هم به کسی توهین نکنید.

معجزات علمی قرآن

قسمت نظرات برای دوستان مخالف آزاد گذاشته شده اند فقط لطفا ناسزا نگویید بطور مستقیم هم به کسی توهین نکنید.

زیبایی های جهان طبیعت 2 (زیر دریا)

چرا خدا زیباست و زیبایی ها را دوست دارد؟ 

لحظه ای بی اندیشیم چگونه این همه زیبایی می تواند بطور خود به خودی بوجود آمده باشد؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ http://hamidonline.blogsky.com/

دکتر رامین من نگفتم خدا نیست.
گفتم جای این بحثا که الان خریداری نداره بهتره پایه تر بحث کنیم. مثلا همون مقاله که گفتم در مورد نظم هست ازز سایت ناسا بود که یه شبهه خیلی سخت رو بوجود میاورد. فکر کنم در این مورد ها بحث بشه خیلی بهتره تا بحثایی که الان داری تو وبلاگت می کنی. بحثای شما بر میگرده به اخباری گری یا اصولی گری که یه شبهه جدیدتر میندازه. بهتره تفسیر قرآن رو بذاریم به عهده امامان و فقط ما رجوع کنیم بهشون.
من دشمن شما نیستم فقط دوست ندارم به خاطر حرفای ما ۱ نفر از دین زده شه.
حالا شما می خوای گی من دشمن ؟ باشه من دشمن خونین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد