معجزات علمی قرآن

قسمت نظرات برای دوستان مخالف آزاد گذاشته شده اند فقط لطفا ناسزا نگویید بطور مستقیم هم به کسی توهین نکنید.

معجزات علمی قرآن

قسمت نظرات برای دوستان مخالف آزاد گذاشته شده اند فقط لطفا ناسزا نگویید بطور مستقیم هم به کسی توهین نکنید.

اشاره ی قرآن به شهاب سنگ ها


وَلَقَدْ زَیَّنَّا السَّمَاء الدُّنْیَا بِمَصَابِیحَ وَجَعَلْنَاهَا رُجُومًا لِّلشَّیَاطِینِ وَأَعْتَدْنَا لَهُمْ عَذَابَ السَّعِیرِ سوره ی الملک آیه ی ﴿۵﴾
« وآسمان نزدیک (نزدیکترین آسمان) را با ستارگان آراسته نمودیم و همینطور آنها را شلیکی به شیطانها قرار دادیم».

نکات آیه:
1ـــ آسمانی که می بینیم آسمان نزدیک به ما است:
در عـلـم نـجـوم زمان محمد سـتـارگـانی کـه بـا چـشـم دیـده می شدند نهایت مرز هستی بودند. در حالیکه قرآن ستارگانی که می بینیم را در آسمان نزدیک به ما قرار می دهد. و این به معنی است که هـسـتی خـیلی فـراتـر از آنچه کـه ما آنـرا با چشم می بینیم هست. و این نیز چیزی است که امروزه در عصر تـلـسکـوپ درستی آن به اثبات رسیده است.
2ـــ ستارگان به شیطانها شلیک می شوند:
در رابـطـه با شیطانهای مورد نظر آیه ما فعلاً چیزی نمی دانیم ولی در رابطه با اینکه آیـه می گوید: ستارگان  شلیک می شوند" درست است. انسان فعلاً با تلسکوپ عکسهائی از ستارگان گرفـته که: منفجر و شلیک می شوند، یا در بخشی از آنها انفجاری رخ می دهد و توده های گاز و مواد مذاب دیگر از آنها شلیک می شوند.
سال 1987 ستاره شناسان انفجار یک ستاره در یکی از کهکشانها را مشاهده کردند (تصویر). این ستاره  170000سال پیش منفجر شده. تصویری که می بینیم نیز مربوط به وضعیت آن در چند سال پس از انفجار آن است.
نظرات 2 + ارسال نظر
sabina دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

man nemidonam in hads doroste ya na, age dar moredesh etelaate bishtari darid mamnon misham dar ekhtiaram bezarid,age jense setareha ro dashte bashim, va ono ba gazhaye atrafe zamin,tarkib konim, ehtemlan manoozr az sheytan , k rafe bala az zamin ast, maloom mishavad. va ya inke ehtemlae dovom ,inke electromeghnatisi k darjave zamin az hadi bishtar mishavad , az tarighe jazebe in sangha b taadol miresad.

شش دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ

یعنی خدا نشسته داره با شهاب سنگ می زنه به شیاطین؟؟؟؟ اگه ده دقیقه برنامه های علمی کانال من و تو 2 رو نگاه کنی می فهمی همه ی این ها اشتباه و بی پایه است از بوجود اومدن زمین تا ......... قرآن یک کتاب داستانه نا کتاب خدا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد